Şu an 10 aylık. İlk aylarda kolik bebekti sürekli kucağımda uyuturdum tüm gün yapışık gezerdik abartmıyorum bir saniye indiremezdim kucağımdan. Herkes derdi ki çok alıştırma sonra pişman olursun ben de pişman olmam diyordum ama oldum şimdi hiç bi iş yapamıyorum sürekli ağlayarak kollarını uzatıyor kucak istiyor. Yerde 5-10 dakikadan fazla oturup birşeyle oyalanmaz. Uyanıkken sadece onla ilgileniyorum kucağımdan inmez hiç. Uyuduğunda evi anca toplayabiliyorum yemek yapıyorum koştur koştur. Gerçekten doğumdan beri o kadar kilo verdim ki elimde değil çünkü yemek yemeye fırsat bile bulamıyorum zor bir durumdayım acaba ilerleyen aylarda bu durum düzelir mi?