seherisk ahh işte o inat olan bebeler cok zor oluyor keşke ilk baş deneseydiniz çocuğunuzu hani ahh emzik kaybolmuş bulamadım ya nereye koyduk acaba falan gibisinden ben bakarım evin her yerine sen uyuyalım şimdi böyle gibisinden deneseydiniz hani uyum sağlıyor mu falan bazen verip bazen uzun süre bulamadim Gine diye kayboldu zannedip alışıyormu diye nabzı değerlendirseydiniz 😊 belli de olmaz kitap okumada güzel fikir ilk başlar dinlemez gerçi yada siz ağzınızla çocuk şarkıları veya ninniler ile uyutmayi deneyin emzik ile uyuduğu rutini kapatıp yeni bir uyku rutini hani bişeye bağlanmali gibi düşünün