aseka 10 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor ek gıda neredeyse hiç yemiyor. Biberon tutmuyor, eskiden biberon tutardı son 4 aydır onu da tutmaz oldu. Suyu bile içirirken epey zorlanıyorum. Yemesini nasıl düzene sokabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.