Aselim55 çok geçmiş olsun bende aynı durumdayım şu an, bebeğim iki buçuk aylık,dün boğaz ağrım vardı bugğn de grip olmuşum artık. Emziriyorum maske taktım bebeğim korktu ağladı. Gece daha zordu yanımda yatıyor normalde. Ayrı yatayım dedim uyumadı. Maske takayım öyle uyuyayım dedim korktu ağladı. Bende nefesimi ona vermeden uyudum. Ne yapayım çaresiz kaldım 😔 zencefil ıhlamur içtim dün bugün de kaynattım içeceğim. İnşallah bulaştırmadan iyileşiriz 🤲🏻 Kendimden geçtim ona birşey olmasın 🤲🏻