Edo_yekta12 Oğlumla ilk tatilimizi 9-10 aylikken yapmistik o sene hicbir sey anlamadi tabi ama ondan sonraki tatilleri cok keyifli gecti ozellikle 2bucuk ve 3bucuk yaslarindayken cok eglendi,benim oglum da ele avuca sigmayan bir cocuktur pesinden kosturur bizi ama butun gun deniz ve havuzda suda yoruluyorlar aksama da cok enerjileri kalmiyor animasyonlar fln derken erkenden bayiliyordu😅 Yani korktugunuz gibi olmaz aksine evde oyalamaktan daha kolay ve size de en azindan degisiklik olmus olur. Bu senede tatili dort gozle bekliyor doyamiyorlar cok mutlu oluyorlar ama yenilerde dogum yaptim kardesi oldu o nedenle bu sene icin tatil plani yapamadik belki yaz sonuna dogru insallah, size iyi tatiller dilerim keyfini cikarin korktugunuz gibi olmayacak❤️