ayseayseasyse Benim bebeğimde 3500 doğdu 3150 felan düşmüştü, bebeğimle bende kan uyuşmazlığı varmış o yüzden sarılık riskimiz diğer bebeklerden fazlaydı ağırda geçirdik bence çok zordu uyandırmaya çalışmak felqn asla uyanmıyordu 15. Günde mama takvşyeleriyle 3400 küsürlere geldik sonrasında farklı doktorla mamayı kestik ama zaten 3400 olduğundq az takviye ediyorduk gittiğimizde 3520 oldu 15 günde bu çok az ddiyerek bi anda bize bir korku pompaladılar mamayı daayadık şu an 5300 ama bu kadar telaşlanmaya gerek varmıudı hala düşünüyorum sonuçta emmeyi son hafta felan öğrenmişti ben emzirmeyi geç öğrendim zaman alır diye düşünüyorum sorun bende sanmıştım Allah hepimizin yardımcısı olsun şu an mama azaltmaya çalışıyorum gögüslerim yara bere içinde ama inşallah emerde çabama değer 🥲