Başınız sağolsun Allah mekanını cennet eylesin İnşallah 🤲 Allah kimseyi dermansız dertle sınamasın gerçekten çok zor kanser artık çok yaygınlaştı yaş vs bakmıyor. Bunu okuyan sevgili kadınlar; düzenli olarak tarama yaptırın. Lütfen kendinizi ihmal etmeyin kanserden değil, geç kalmaktan korkun😊 Ben de 18 yaşında kanser atlattım sağ yumurtalığım alındı yumurta dondurdum kemoterapinin kısırlık ihtimaline karşı ama tüp bebek vs denemeden kızım oldu çok şükür🤲 Hiçbir şikayetiniz olmasa dahi mutlaka kontrole gidin ve etrafınızdakileri de teşvik edin çok önemli🌹