Oğlum daha yeni 8 aylık oldu üst dişlerini çıkarıyor çıkarmadan önce dilinde küçük beyaz bi nokta gördüm sonrasında doktora götürdüm dişten kaynaklı olduğunu söyleyip bi jel verdi kullandım ama bugün baya büyümüş ve damağında da aynı şekilde var napacagomı bilmiyorum içinizde yaşayan biri var mı acaba