Trendyolda birkaç tane kaydettim hem fiyatı uygun hem modeli mm olarak da güzel ama alırken nelere dikkat etmem gerekiyor?
450 liralık olan da var 6-8 bin olan da ben sadece özel günlerde ve bi gezmeye giderken yapmayı düşünüyorum evlenirken kendikimi kız kardeşime verdim eşim bi tane almıştı onu beğenmedim düzleştiriciliydi düğmesine basınca kapanıp maşa oluyordu ama istediğim gibi yapmadığı için onu da diğer kız kardeşime verdim 😁 25-32 mm olanlar doğal dalga oluyor ben buklelerin ne çok ince ne çok kalın olmasını istemiyorum orta seviyorum. Plakası falan nasıl olmalı keratin falan yazıyor onlar hakkında bilgim yok tercihen 2 bin liraya kadar da öderim fazla pahalı bişey almak istemiyorum çok sık da kullanmayacağım için. Neyse gelsin öneriler pleaseeee 😌😌