kkbb367 bende öyle hissediyorum bekarken 78 kiloydum diyet yaptım kendim 53 e kadar düştüm 60 la evlendim evlilik kilo aldırdı 68 kilo oldum hamile kaldım oğluma 86 kiloyla doğuma gittim doğum sonrası 70 dim sonra salak gibi kendim kilo aldım 80 kilo oldum 80 lede kızıma hamile kalıp 97 kiloyla doğuma gittim şimdi 85 im kendimi aşırı kötü hissediyorum giyinmek alışveriş bile yapmak istemiyorum ne giysemde istediğm gibi yakışmıycak olmıycak diye alışveriş yapamıyorum pantolon bile giymiyorum şuan üstüme olucak pantolon bile yok evde 🤣