irem066 genelde 50 m2 oluyo 1.1 ler 90sa çok iyi bi de ebeveyn banyolu diyorsunuz çoğu 1+1 de balkonda olmuyo balkonda varmış şuan çoğu 1+1 e göre çok iyi artısı çok . Ben şuanda 1+1 deyim diğerlerine göre daha büyük sizin dediğiniz gibi bulsam direk alır otururm içine 😂 oturma olarak da yatırım olarak da çok iyi duruyo