56743 geçmiş olsun. Biz de dün yaptırdık. Zavallı bebeğim gece uykusuna çok zor geçti, gece boyunca ise hıçkıra hıçkıra ağladı. Sürekli emzirdim, ancak öyle sustu. Tabi bir de ayağımda sürekli salladım. Aşı yapılan bölge hala sert. Soğuk kolonyayı pamuğa döküp bölgeye hafifçe bastırıyorum. Hemşirenin tavsiyesi. Rahatsızlığın 2 gün sürebileceğini beyan etti.