Merhaba kızlar oğlum 4 ay 25 günlük normalde baya olmuştu kundak bırakalı fakat suan yatak da dört dönüyor uyku esnasında elleriyle kendini uyandırıyor ayaklarını kaldırıp indiriyor baya hareketli o yüzden bir kaç gündür yarım kundak şeklinde uyuyor doktorumuza danıştım öneririm herhangi bir sıkıntı yok dedi ama yarım kundağı bırakırken nasıl bırakabilirim kundaksız uykudan uyanıyor çokta alışsın istemiyorum tekrar tecrübeleriniz varsa paylaşır mısınız 🌸