Benim oğlum doğuştan sünnetli dogdu.Dediginiz gibi çişini sağa değil ama sola doğru işiyordu çarpmaz şekilde altı aylık olduktan sonra hiposdias ameliyatı olabilir dedi doktor.Biz 9ayda yaptıracaktık hastalandı 11aylıkken olabildi.Eğer doğuştan beri varsa sizdede böyle birşey olabilir.Sonradan olduysa neden olmuştur bilemiyorum.Bence bir çocuk cerrahisine götürmekte yarar var.Sizin çocuğunuz baya büyükmüş doktora götürürseniz götürmeden önce videoda çekerseniz doktor daha iyi anlar, bizden video istemişti ama ben çekememiştim küçük olduğu için.Ameliyatta da çişini yaptığı deliği kapatıp olması gereken yerden delik açtılar.Bir haftada toparlamıştı.