semahamza0650 valla bende birden başladım gündüzleri bezsiz birtek uykuya geçerken takıyorum kızım 20 aylık olacak 1 inde şimdilik iyi gidiyor 1,2 kere falan kaçırıyor ama hal heraketlerinden gelip bana söylüyor kızım çişin gelince söyle diyorum cis diyor genelde doğru çıkıyor söylediği lazimligina götürüyorum hemen,bazen yapıyor bazen yapmıyor önüne suyla oynayabilecegi oyuncaklar koyuyorum ben oyalıyor bir tek büyük çişini yaparken korkuyor kızım, 1,2 kere yqpmisti lazimginq ama yin3r3 korkuyor bir süre sonra gece de baglamivqm gündüz v3 gece aynı anda başlanması daha iyiymiş çabuk ogreniyorlarmjs