arven2024
Öncelikle o kadar kolay değil biz Nato üyesiyiz bize açılan herhangi bir savaş diğer üyeleri de ilgilendiriyor oturup kenardan izleyemezler.
Ayrıca Gazze savunmasız , biz güçlüyüz hem ordu olarak hem de hava savunması vs
Bize sıçrayacağını sanmıyorum , yine de pasaport çıkarmak vize başvurusunda bulunmak gibi kendimizce hazırlık yapmalıyız diye düşünüyorum