Merhaba anneler , 10 aylık bebeğim var haftada 2 gün sabah 8 öğlen 2 de yanında olmayacağım . Sütümü sağıp bırakmak istiyorum . Akşam bebeğim uyuduktan sonra sağmam istedim süt gelmiyor . Ne önerirsiniz sütümün gelmemesinin sebebi nedir ama 10 aydır emiyor anlayamıyorum