Bebeğiniz ayrılma kaygısı yaşadı mı ve ne zaman başladı? 10ay 7 günden sesleniyorum. Bugün bebeğime bir şey oldu sanki eşim veya ben kucağımızdan bırakınca ağlamaya başlıyor. Uykuya çok zor geçti ve hep ağladı normal mi ?Geçici bir süreç mi siz neler yaşadınız ?