Kızlaar acil önerinize ihtiyacım var, 27snde 7 aylık olacağız bebiş biberondan su içmiyor beceremedi yada istemiyor bende çay kaşığıyla veriyorum, durum böyle olup alıştırma bardağı veya pipet olanlardan mı önerirsiniz hangisini kullanmam ve bebeğim hangisini daha iyi kullanır