rabiss__ bakın Sakın üzülmeyin bandaj gerçekten zor bir şey değil kullandıkça alışıyorsunuz keşke bende küçükken takma şansımız olsaydı bize 4 aylıkken takıldı keşke daha önce takılsaydı eğer öyle olsaydı suan iyileşmişti belki de suan 6 aylık oldu kesinlikle istemiyor takmamızı taktıkça ayaklarını çekiyor geceleri sık sık uyanıyor ayağını çekip ağlıyor mecburen yine çıkarmak zorunda kaldım sizinki inşallah gerek kalmaz bandaja suan daha cift bezle bile geçebilir inşallah da öyle olur ama dediğim gibi bandaj için sakın üzülmeyin ne kadar erken o kadar iyi