Akrani olan çocuklar kaydırağa biniyorlar parkın parkuruna çıkıyorlar tirmaniyorlar vs. Benim oğlum spor aletleriyle oynuyor çöp topluyor bu yuzden sosyal becerisi de geri kalıyor diye düşünüyorum salıncağa biniyo apartmanın merdivenini çıkıyor ama parkın parkur merdivenine çıkmıyor elinden tutup çıkarmak isteyince de ağlıyor kucağıma alıp kaydiraga oturtuyorum bak ne güzel kayiyorlar hadi sende kay diyorum izliyor sadece arkasından itip kaydirinca gülüyor ama kendisi çıkmıyor istemiyor böyle olunca da enerjisini atamıyor eglenemiyor diye düşünüp üzülüyorum başına gelen var mı acaba ne yapabilirim