kdkdkj bende Avni kılıçta doğum yaptım sezeryan ile. Bana da emzirme hemşiresi gelmedi gündüz olmasına rağmen iki üç defa çağırdık. İlk çocuğum olduğu için tecrübesizdim. Sürüm gelmemişti mesela onu anlayamadım emziriyorum sanmıştım. Normal hemşire de mama verin, emzirme hemşiresi birazdan gelir diyerek bizi hep geçiştirdi. Ama ben doktorumdan çok memnun kaldım. Hemen ayaklandım. Doktoruma da şikayet ettim bu durumu o da ilgili yerlere ileteceğini söyledi. Doktorumdan da çok memnundum. Ama sezeryana mı yönlendiriyor tam emin değilim. Normal doğum çok istiyordum 39+3 te kontrole gittim bebeğimin 4 kilo ve üzeri olduğunu ilk doğumum olduğu için çok yırtığım olabileceğini vs söyledi bende sezaryana kabul ettim, 9 ay geçti hala içimdedir acaba normal doğurabilir miydim diye. Tek içimdeki sızı o