tazeeanne1 dün gece mi ne ben de benzer bir post açtım yastık koy dediler ama yine burada bekleyip deneyim okuyayım. Bir de yastık koyacaksanız bel hizasında koymanız lazımmış, olur da dönerse boğulmasın diye. Benim aklıma gelmezdi size de yastıktan bahsetmişken söylemiş olayım o detayı da