irem12 fiziksel olarak merdiven çıkabilir vs vs bir sürü tantana var,doğruluğu vardır ama bu işin psikolojik kısmı çok daha önemli. O çocuk altına kaçırırken bir şekilde tutmayı vs öğreniyor ama psikolojik olarak hazır değilse özellikle kaka da çok yaşanıyor bu durum korkuyorlar tutuyorlar tuttukça rahatsız oluyorlar ediyorlar vs bir sürü sıkıntı. Çok araştırdım her yolu denedim oğlum hiçbir türlü kaka yapmak istemediği için beze döndüm. Çocuk doktorları da bu şekilde devam edersem kronik kabızlık,popo da çatlak vs bir sürü sıkıntı çıkarabileceğimi ve eğitimin süresini çok uzatacağımı söylediler. Beze dönmemi sağlayan şeyler bunlardı genel olarak. Bende çok korktum kafası karışacak,her deneme de bez isteyecek vs diye ama hiçte öyle olmadı. Hatta en son ki deneme de tam 2 hafta bezinden rahatsız oldu ben umursamadım,sonra bir baktım baya ciddi sürekli çıkarmak istiyor kaşınıyor acıyor popom falan diyordu ne zaman bebek çişi(lazımlık) alacaksın diye sorup duruyordu. Böylelikle başladık gece ve gündüzü aynı anda bıraktık,önceki eğitimlerden eser yoktu çok rahat geçti kaka olayı vs. Tüm sülaleye göstermesi dışında 🫠😂