Ruzgarsmomm Kızlar bebegim 37 gunluk emzırırken aniden karnıma bi agrı giriyor. Emzırmeyı bırakıp tuvalete koşuyorum. Sebebi nedir acaba üşütmemeyede özen gösteriyorum.
Smnl Ruzgarsmomm ya o bende de oluyordu. Heralde salgılanan mutluluk hormonu bagırsaklara iyi geliyor diye düşünmüştüm
Ruzgarsmomm Smnl balasininanasi bende şiddetinden memeyi bıraktırmak zorunda kaldım. Rahim eski boyutuna dönduğunu duymuştum
balasininanasi Bende de oluyodu. Hatta bi kere şiddetinden memeyi biraktirdim. Bende şöyle düşünmüştüm. Emzirdikce rahim kasılır ve eski boyutuna dönermiş. O kasılma ağrı veriyo diye ..
Adyafat Bendede oluyordu emzirmeyi kesecek derecede degildi ama rahatsiz ediciydi. Emzirdikce rahim toparlanir ondan dolayi o agrilar kasilmalar olur demisti doktorum. 8.5 aylik olduk hala ara ara mide bulantisi yasiyorum