Yigit-ve-Annesi Happy kids, happy mom ailesine sevgilerle Hatırlıyorum ki bir aralar şarkı yarışması yapılmıştı ve muhteşem sesler vardı tekrar yapılsa katılırmısınız ( lütfen yapılsın lütfen lütfen)
pogacayanaginannesi Yigit-ve-Annesi tekrar yapılsın çok isterim ama asla katılmam kimsenin kulağına yazık olmasın 😂
Birdunyabircennetannesiii Yigit-ve-Annesi Ses teli polipimle konuşamıyorum bile Katılırsam herkes erkek sanat engeller😅
Yigit-ve-Annesi rachelgreen_ karimle canım kızlarr vide çekiliyordu şarkı bitince happy kids yada happy mom ailesine sevgilerle die bitiriliyordu video atılıyordu o postun altına sonra bizlerde begendiğimiz sesin videosunu begenerek onu yukarıya taşıyorduk sonra kazanana ödül veriliyordu
nnoktaa Yigit-ve-Annesi canımız annemiz, ses kaydetme siteleri çalışmadığı için şu an gündemde böyle bir yarışma bulunmuyor 🌸🌸
Hayallerhayatolsa nnoktaa farklı site olmuyor mu Keşke gelişse burada bıraz daha Intagrandan neyimiz eksik aaa
zenginoldum nnoktaa ses kaydetme şeyini tamir ettirin cicegim lutfennnnn. Bende katilmak istiyorum bende bendee