Geçenlerde iki gece ust uste 38.5 - 38.6 oldu bizde ustunu soyup islak bezle sildik üçüncü gece tekrarlasaydi goturucektik doktora ama tekrarlamadi. Ya diş yada vucuduna giren bir mikropla savaşti bebegim bilmiyorum. Dediginiz gibi ekstra halsizlik huysuzluk vs yoktu. Ben her ateşte ateş düşürücü vermeye karşıyım sonuçta vucudun savunma mekanizmasina Dışarıdan mudahale etmek hic istemiyorum bebegim icabina bakiyor 😊