Benim bebeğimde 9 aylık öğleye kadar çalışıyorum geldiğimde gel yapmama rağmen bakıcıya sarılıyor gelmek istemiyor, sabahta tam tersi benden ona gitmek istemiyor. Babayla oynarken onunla kalmak istiyor. Anlayacağınız belirli saatlerde kimle vakit geçiriyorsa ona yakınlık duyuyor. Asla unutacağını düşünmüyorum çünkü o özel bi bağ. Bebekler onu bizden daha fazla biliyor. Hiç endişe etmeyin, böyle şeyler düşünüp kendinizi üzmeyin :)