sahra2147 İdrar testi çift çizgi çıktı kan verdm sonuç 0.1 referans deger 0.10 çıktı doktor hamile degilsn dedi sizce sonradan Yükselme olur mu
tospikannesi_ sahra2147 eğer yükselecek olsa 2-3lü birşey çıksa anlarım ama 0.10 yani bildiğiniz negatif yükseleceğini sanmıyorum zaten önce kan sonra idrarda belli olur idrarın da %100 doğruluk payı yok yani hamile değilsiniz
queen_bee sahra2147 benim de silik çizgi çıktı, gittim kan verdim, kanda çıkmadı, ultrasonlada baktı doktor gebelik yok dedi. Bazen testler yanlış sonuç verebiliyor dedi. Ertesi günde regl oldum zaten
karpuz_ sahra2147 geciktin yani şuan o zaman baya olmuş çünkü. Yükselmez daha başka sebepten gecikmiş olabilir burda çoğu kişi post acıyor geciktim diye heralde mevsimsel midir nedir
sahra2147 karpuz_ yok bşy demedi ben kendi dogum yaptığım doktora attm başta baan dedi hamilelik yok sonra dedm ki olma ihtimali var mı dedi 10 gün bekle