perideapp Merhaba canımız annelerimiz! ❤️ Peride’nin Instagram’da paylaştığı son postu gördünüz mü? -Bu belirtiler sende de varsa belki Polikistik Over Sendromun olabilir! -Çevrendeki kadınlara da gönder belki farkında olmayanlara ışık tutarsın ✨ Polikistik Over Sendromunu Öğrenmek İçin Linke Tıkla ❤️ https://www.instagram.com/perideapp/profilecard/?igsh=aW5icmVzYWlkaWNl
AlinRabia perideapp adetım duzensız karnım şiş ama kılo vermede sıkıntım yok saclarım evet dokuluyor ama sıvılcem yok
Feza4554 perideapp reglim düzensiz kilo verme de güçlük çekiyorum hiç bir şey doğru dürüst yememememe rağmen büyle oluyor ruhsal olarak iyiyim ama bazen belli patlamalarım oluyor benimde
funda94 perideapp genç kızlıgımdan itibaren varmış ama ben farkında bile değilmişim 😪 Evlendikten sonra da devam etti bu belirtiler Eşimle Doktor kontrolüne gittiğimiz de doğum yaparsam geçeceğini söyledi öyle de oldu Hamile kalmaya öyle karar verdik çok şükür 🙏🏻
2124 Son 2 aydır lekelenme ile başlayan kanama başlarda 3 gün lekelenme sonra 2 gün yoğun kanama son bı hafta lekelenme ile tekrar toplam nerdeyse 10 günü buluyo eskiden böle değildi noluyo 15 inde lekelenme ile başaldı halen lekelenme devam edıyo
suheyla92 Cisemcagan17 ben de oyle. Tarlusal kullaniyorum her ay. Hamile kalmak 4 senemi aldi o donem inositol kullandim adetim duzene girdi de hamile kaldim cok şükür. Sizin kolay oldu mu
Cisemcagan17 Atlasinannesi_ her ay adet söktürücü kullanıyorum ve çok bunaldım açıkcası şu aralar kıvırcık nane çayı karşıma çıkıyor birde onu denicem
ozr42 perideapp bende bekarken her iki yumurtalıkta hafif derecede vardı . Düzenli doğum kontrol hapı kullandım . Evlenmeden önce kontrole gitmiştim ve geçtiğini söylemişti doktor . Gerçektende geçti hala yok . Hamilede kaldım sıkıntısız . Her kontrollerde soruyordum her seferinde olmadığını söylediler .
Cisemcagan17 suheyla92 inositol kullandım fakat bnm regl düzene girmedi 3. Yılımda hiç anlamadan olmuş nasıl oldu hala çözmüş değilim 😃
cikolatahurma perideapp saçlarım dökülüyor sivilcelerim var ama aşırı değil saç dokulmemi emzirmeye bağlıyorum onun disindakiler çok şükür yook..