Muhammet Kizlar acı eşigim çok yuksek ve ben anestezi olmasına rağmen çok korkuyorum dolgu yaptıran yada çektiren ağrı acı oluyormu kaç dakika sürüyor dolgu dahaki ağrılı bilgisi olan varmıdır
gizememre Muhammet ben çok dolgu yaptırdım arkada ki azı dişler dahil olmak üzere en acılı kısmı iğne öyle düşün ondan sonra sıfır acı
allwrite Dolguda neredeyse hiçbir şey hissetmezsiniz. Ama çekim biraz ağrılı olabilir. O da katlanılmaz bir acı değil kesinlikle, içiniz ferah olsun. Hamilelik ve anneliğe alışma sürecinde ne acılar çektik. 😊
Muhammet allwrite doğru diyorsun canm doğum kadar zor olamaz ama bende genel bı iğne korkusu olduğuna korkuyorum çok teşekkür ederim canm benim umarım dediğiniz gibi kolay geçer ♥️
Kitsu Hiç birşey olmaz gidin. Şuan yaşadığınız ağrının yanında bir hiç. Ben bir dolguyu uyuşturmadan yaptırdim.
Muhammet Kitsu tebrik ederim sizi ne güzel ama şunuda belitrmeden gecemiycem herkesin acı eşigi ağrı düzeyi dayanma gücü daha uzar gider aynı değil genede tesekurederim ♥️♥️