Kendimi artık çok kötü hissediyorum bebeğim çok ağlayan bir bebek üç buçuk aylık ilk bebeğim kendimi daha çocuğa hazır hissetmiyordum zor kabullendim zaten çok seviyorum iyi ki var ama sürekli ağlıyor eşimin iş hayatı da düzenli değil zaten ben kendimi herşeye strese sokmaktan artık bayılma ataklarım başladı çevremde hiç arkadaşım yok herkes yalancı sahtekar geliyor kime neye gitsem bana başkasının kötülüğünü anlatıyor almak istediği yapmak istediği şeyleri anlatıyor ben alamıyorum yapamıyorum çok canım sıkılıyor bebeğim her ortamda ağlıyor Biberon tutmuyor konuşabileceğim kimsem yok sadece yalnız başıma ağlıyorum çok yoruldum