Kızlar bebepim üç ay 16 günlük dünden beri sürekli ağlayarak uyanıyor uyumuyor korkuyorum biyeri mi ağrıyor diye normal gülüyor da ama uyuyunca uyanarak ağlıyor sonra baya bir kendine gelemiyor normalde de huzursuz bir bebek zaten ben artık yoruldum ağlamasından sizde de böyle olan var mı