Yenidoğan zamanında avent biberonla mama emiyordu sonraları almadı süt alerjisi çıktı Evolia rp1 e geçtikbaşka mamalarda denedik tabiki
Bu arada meme reddi de yaşadık evde envai çeşit biberon oldu hiçbirini almıyor suluk başlığı diye okudum bi postta ondanda aldım su olursa içiyor mama olunca içmiyor çığılık atıp ağlamaya başlıyor ben artık anladım ki mama yemek istemiyor ama zorlaya zorlaya kaşık biberonla yedirmeye çalışıyorum bebeğim 5 buçuk aylık