Pembepremses24 melisahera tazemom1 Bütün beyaz eşyalarım altus 5 senedir kullanıyorum sadece çamaşır makinesi çok ses çıkarıyor onun dışında hiç bir sorun yaşamadım alınabilir
melisahera ollaluna7 dolap kuruluğu 2:22 de çalıştırıyorum çekme yapıyor ve çamaşırları yıpratıyor bugün iki tane penye pantolonum yırtıldı
ollaluna7 melisahera yırtılma hiç yaşamadım sentetik dolap kuruluğunu kullanıyorum eğer nemli kaldıysa tekrar çalıştırıyorum çekme de bazı kumaşlarda oluyor ısıyla kuruduğu için o da normal aşırı naylonlu ve triko şeyleri kurutmaya atmıyorum
Ebemom melisahera kullanıyorum çok memnunum elim ayağım resmen evimde genel temizlik yapıldı evde toz hiç yok temizleyenler hep şaşırdı
krcqzm Bende 10 kg kullanıyorum dolap kuruluğu seçince evet çekme yapıyor karma programa atıyorum ben sürekli valla detaylı bilen varsa bizede anlatsın harbiden…