bendenbirtanedahayok 11 ay 4 günlük bebeğim her zaman memede uyur. Son 3 gündür gündüz uyutamıyorum ne meme ne pışpış ne sallama. Emerken bir anda kendini geri atıp dönmek kalkmak istiyor. Napıcam ben 1 kere uyudu sabah 1.5 saat 2. Uykuyu uyumuyor
oylesinebiri__ bendenbirtanedahayok ya aynısı piş pişliyorum uyumuyor sallıyorum kendini ileri geri atıyor uyumuyorr doktora götürdüm bay bay damla yazdı 9 buçuk aylık benimde
3kedili2bebekli bendenbirtanedahayok 1 yaşında atak var gceleri de uyanıp uykudan vazgeçebilir haberiniz olsun geçecek yakın zamanda
bendenbirtanedahayok Sabah ki uykuyada 3 saatlik uyanık kalıp çok uykusu geldiği için uyudu memede ama gözleri kapanıyordu zaten
3kedili2bebekli oylesinebiri__ o damla cik aşırı zararlı yalnız aklinizda olsun bitkisel falanda değil
oylesinebiri__ bendenbirtanedahayok evet çok hareketli damlayı uyusun diye verdi ama ben almadım bile çok zararlı yan etkisi var
oylesinebiri__ 3kedili2bebekli yok ben içeriğini biliyordum zaten doktordan çıkınca reçeteyi direk çöpe attım eve geldim doktor da bitkisel diyip durdu
3kedili2bebekli oylesinebiri__ anlaşması vardır muhtemelen benim doktorum annem ısrar edince istersen kendin iç görürsün etkisi var mı yok mu demişti 😂
oylesinebiri__ 3kedili2bebekli adam diyor Aa ne zararı Melisa ekstresi içeriyor gayet doğal tamam dedim çıkınca çöpe attım reçeteyi 😂😂 bencede anlaşması vardı çünkü ben başka şehire geldim diğer sorduğum doktorlar hiç biri önermedi burda ki tutturmuş doğal diye bi kere de 20 damla ver diyor birde
3kedili2bebekli oylesinebiri__ Melisa iyi ama 30 yaşında anksiyetesi olan bir insana iyi bir de 20 damla yazmış çocuk sarhoş olacak 😂