bayanevli3434 merhaba anneler oğlum 16 aylık, birkaç aydır kağıt yiyor kitap kağıt peçete, bu ne zaman geçer normal bu endişeleniyorum fikirlerinize ihtiyacım var
hazale966 bayanevli3434 benimkide 14 aylık ve böyle 🤣 bende geçmesini bekliyorum ama daha var belliki zamanı🤣
bizdejantikizlardik bayanevli3434 Oral dönemdeler çok normal bizimki de yakında beni de yer heralde 😂