Kızlar selam
oğlumun dün bacağında, yüzünde ve kollarında böyle kızarıklıklar oluştu
yüzündekiler sivri sinek ısırığına benzettim ama bacak ve kollarındakiler değişik birşey ısırmış gibiydi bugün sağlık ocağına götürdük iki krem ve alerji şurubu vermiş ama kremlerden birinin üzerinde kortizonlu yazıyor kafam karıştı bu kremi kullanan var mı

