nisanur00 Merhaba kızlar oğlum 6. Ayı bitirdi sebze tadımı yaptırdım daha öncesinden de veriyordum herşeyden ağzına, çorbalara da yeni yeni geçtik yiyyor ama tam alışamadı sizler nasıl başladınız çorbalara sebzelere
dayes nisanur00 sebzeleri denedikten sonrassırayla çorbalarını yapmaya başladım sonra tavuk ya da et suyu eklemeye başladım önceleri irmik ekledim sonraları şehriye ya da pirince geçtim
bidebayilistersenferiya nisanur00 ben 6. Ayda verdim ya 5. Ayda bir ay tadım yaptık sonra dümdüz verdim içti bilmiyorum doktor ver dedi de hala emin değilim
ecempeker Ben biraz anam babam usulü gittim direk veriyorum yemekleri de eline veriyorum kendi yiyor yemeye çalışıyor hergün yatmadan çorba içiriyorum yoğurt veriyorum karnı tok uyursa uzun uyuyor
nisanur00 dayes ecempeker sebze tadımı derken hani çok öyle aşırı incelemeden araştırmadan herşeyden verdim ben eski usül gibi 😄 çorbaya da aslında birden başlamış gibi oldu belki de ondan tuhafına gidiyor, yemiyor değil yiyyor ama böyle severek yemiyor sanki
ecempeker nisanur00 başka corba deneyin yani ne bileyim domates corbası felan gibi tarhana gibi farklı verin hergün birazda aç olursa yer yanında yoğurt felan gibi bişiyle yiyebilir ben zorlamıyorım corba yemezse yoğurttur pilavdır ne varsa o gün tattırıyorum
nisanur00 ecempeker geçen gün domatesli şehriyeli çorba yaptım onu sevdi bugün de yoğurtlu kabak tarator gibi yaptım ondan da yedi yeni yeni alışıyor belki de ondan garipsiyor sanırım maksat hani vitamini gitsin vücuduna