mhe7 en son demeyeyim cocugun rezil olmasin benimki de oyle bosta duruyor sadece biberon bolumunu vermeyeyim cunku bir iki defa bebegime verdim bebegini korumak icin vermiyorum senin gonlunden ne gecerse yaz uygunsa tamam derim fiyati o yuzden yazmadim allah yukarda bos yere durmasindan da ise yarasin parasina da bebegime mama alacagim yoksa al senin olsun bile derim yani insanlik olmedi