sumeyrarya Üç gün sonra kırkımız çıkıyor. Bende üç dört gündür adet kanaması var gibi . Normalde ilk doğum yaptığımda bile yoğun değildi kanamam azdi ama üç.dort gündür pedi dolduruyor .sizce adet mi oldum yoksa lohusa kanaması devam mı ediyor
simayiasi sumeyrarya benım 40 gun etti sonrasında ara ara kanamalarım oldu doktora gittiğimde bi parça gözüktü rahimde polip yada plesantal bi parça dediler ameliyat önerdiler daha olmadım emzirdiğim için ama kanamam durdu
dayes sumeyrarya lohusa kanaması kesilip normal beyaz ya da şeffaf akıntı gördü iseniz ve sonra kanama başladıysa evet adet olmuş olabilirsiniz. Ama kanama bitmemişse azalmışsa ya da kesildi normal akıntı da gelmedi lohusa kanaması devam ediyor olabilir.
Birminikaslan sumeyrarya benimde öyle oldu tam dediğiniz gibi az az oluyordum sonra birden arttı tekrardan doktora gittim hiçbir şey göremedi zaten tam 40 ta da kesildi
ikikizannesiiiii @“sumeyrarya” Benim, doktorum normal olduğunu söylemişti hatta ilk doğumum da 40 günden 2hafta sonra tekrar gelmişti lohusa kanaması büyük ihtimalle
tubanurrrr sumeyrarya ben kizimda 1.5 ay sonra hemen oldum regl oğlum da 1 seneye yakın olmadım değişiyor her hamilelik lohusalik farklı
svlyk sumeyrarya herkeste farklı olabiliyor bu. 6 ay 1 sene regl olmayan var. Benim lohusalikta kanamam 3 4 gün yoğundu sonra 4 5 gün daha lekelenme şeklinde oldu. Tam olmam gereken tarihte de adet olmuştum doktora sordum normal dedi. Olmadan 3 gün önce karın ağrım göğüs ağrım her sey aynı şekilde olmuştu. Birkac ay rahat ederim diye düşünürken o ay regl olmuştum 🥲