ayisit zenginoldum hepimiz kabullendik artık, dede oldu ama hala çocuksu hayalleri devam ediyor 😀 balık burçları büyümüyor hep çocuksu kalıyor
zenginoldum ikiprensesbebiss evet bizim bebek de cok sakin . Ama uykudan nefret ediyor . Anlamadim ki, gunduz 1 gram uyumaz mi bi bebek
zenginoldum ayisit Ahahaha:)) yaa ljtfen sen bol bol yorum yap . Cok guldurdun beni . Her cümlen efsane. Lutfen diger postlarda da gormek isterim. Ya bu arada annecigine ve babacigina bayildim . :))) Allah saglik sihhat versin çiçegimm