Merhaba anneler dün itibariyle yoğurtla tadımlara başladık bugün yediğimizde ağzımızın kenarları çenesi burnu falan yoğurt oldu hep bitirdikten sonra sildim çenesinde büyük kızarıklıklar vardı alerjik bir belirti midir hemen böyle bir belirti verir mi acaba ? Ne olabilir ki?