Adana sıcagı malûm bizim. 4 yasında kızım var 5 aylık da hamileyim. Geçen hafta kreşimiz bitti 🥲 yaz okulları civarda da çok pahalı 15 binden aşağı ağzını açan yok. Bugünden evde çok sıkıldı hava çok sıcak bir yere gidemiyoruz bu aralar da maddi olarak zor biraz borclarımız cogaldı. Ne yapacağımızı sastık habire tv falan izlemek istiyor. Çevrede akraba akran vs da yok. Adana sıcagında 6dan önce parka da gidilmiyor 🥲🥲