svlyk cinarinannesi2707 benim 3 4 gün sonra başlamıştı 1 hafta 10 gün sürdü. Yüksek tutmaya çalıştım otururken su içtim ve yürüyüş. Ara ara da soğuk su tutun iyi geliyor
serpoo cinarinannesi2707 1 hafta varis çoraplarımı çıkaramadm ameliyatta takmışlardı, hala doğum yapmamış gibiydim 10-15 gün sonra şişliklerim gitti
Prensesin_Annesi_ cinarinannesi2707 Benimde sol ayağımda oldu bol bol su içtim 3-4 güne gecti bol bol su için cok hereketaiz kalmayın elinizden geldiğince hareket edin
serpoo cinarinannesi2707 hastanede ameliyata girmeden önce vermişlerdi bana kalçama kadr geliyodu uzunluğu
cinarinannesi2707 Prensesin_Annesi_ gün içerisinde genelde ayaktayım zaten elimden geldiğince 2 3 litre su içiyorum inşallah geçer çok zorluyor
ruzgargulumm cinarinannesi2707 amaliyata girmeden ödem çorabı giydiriyorlar normalde şişme olmuyor size vermediler mi