Merhaba, oğlumun yanağını sinek ısırmıs ve defalarca yoldu engel olamadım şuan yara kapanıyor ama hafif çukur var sanki.
Kremden nefret ediyor kaçıyor sürdürmüyor.Uyurken sürdüğümde de nasıl hissediyorsa dönüp yastığa siliyor.
İz kalmaması için ne kullanabilirim? Skar ,çukur olmasın diye.
Elimde dermatix var alnındaki bir yaraya sürdüm aşırı düzenli süremedim ama o zaman müsade ediyordu yine de çukur iz kaldı
Şuan la roche cicaplast ,avene cica krem sürüyorum geceleri ama