OzgeGunes benimkide premature di. Anne karnında doldurması gereken haftayı dünyada doldurunca birden değişti. Ememeyn bebek tam doğması gereken günde emmeye başladı. Birden daha hızlı büyüdü. Hiç anlamıyordu sürekli uyku halindeydi acıktığını bilmiyordu ve sarılık oluyordu. Birden acıktığını anlamaya başladı. Çok şükür bizim için güzel gelişmelerdi bunlar😊