durukus24 Kızlar ben rehber öğretmenim geçen sene müdür yardımcılığı yaptım bir yıldır da ücretsiz izindeyim kızım eylülde 1 yaşında olacak. 1 yıl daha gitmezsem yani totalde 3 yıl kendi alanımdan uzak olacağım. Bu yıl bi zümrem geliyormuş baya da aktif birine benziyor okulda birbirimize tabiki bir şeyler katarız ama açıkçası ben döndükten sonra biraz her şeyden geri kalma durumum da olabilir. Düzenim de bozulacak çünkü benim odama geçer büyük ihtimalle yani ben yeni dönüş yapacağım için istemediğim şeylere maruz kalabilirim. Ayrıca bi süredir evde sıkıldığımı da fark ettim. Ama kızımdan ayrılmak da düşündürüyor. 2 yaşında ayrılması daha zor olur diye tahmin ediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu arada çalışma saatlerimiz 9-3 yani 2.30 3 gibi kızımın yanında olurum
meayay durukus24 ben de öğretmenim ikizlerim var ağustosta 1 yaşına girecekler bu yıl çalışmadım ben de. Ama eğer ikizlerime bakacak birini ayarlayabilirsem eylülde dönmeyi düşünüyorum. Büyük oğlum 5,5 aylıktı işe döndüğümde. Emin olun iş hayatına dönmek biz annelere çok iyi geliyor ve çocuğunuz ne kadar küçükken başlarsanız bebek için de alışmak o kadar kolay oluyor. Benim çalışma saatim çok az anasınıfı öğretmeniyim yarım gün çalışıyorum dediğim gibi birini bulabilirsem bu yıl dönücem evde çok bunalıyorum çalışırsam çocuklarımla daha sağlıklı ilişki kurabilirim diye düşünüyorum
kalkbircaykoy durukus24 bende evde çok bunalıyorum bazen ama çocuğumun da bu günleri geri gelmeyecek düşüncesiyle iki yaşına kadar çalışmayacağım 🥲 hiçbir anını kaçırmak istemiyorum sonra pişman olabilme durumu var 🥺
Usnac1995 durukus24 1 yaş evet çok küçük sizin düzeninize ihtiyacı var. Kendiniz baksanız çok güzel olur ama sebepleriniz de mantıklı aslında. Eve de çok erken geliyorsunuz, çalışma saatiniz kısa. Bilemedim ya. Benimki eylülde 3 yaş oluyor, hala işe dönemedim ben saatlerim uzun biraz hemde kimseye güvenemedim🥲
maviummu19 Bence siz yokken idare edebilecek birisi varsa gitmeniz size de çok iyi gelecektir ruhsal olarakta iyi hissettiriyor bende cuma günü döndüm işe gerçekten o ortam bile iyi hissettirdi hem süre de çok uzun değil daha enerjik olursunuz gün için de
durukus24 maviummu19 çok daha erken başlamak zorunda olan anneler var biliyorum ama 1 yaşındayken bile acaba vicdanen rahatsız hisseder miyim diye düşünüyorum. Başlamak zorunda kaldığım için başlamış olmayacağım çünkü biraz istediğim için ya da bazı kendimce sebeplerden dolayı olacal
durukus24 meayay yaa aynı durumdayız dönem olarak tam 1 yaşını dolduruyor benimki de başlayacak olursam. Bugün seminer için gittim çok iyi geldi resmen sosyalleşmeyi özlemişim. Ama işte sonra da daha çok vakit geçirseydim keşke der miyim diyorum bilemiyorum yani çok haklısınız ama o ortam değişikliği çok iyi geliyor bence annelere
meayay durukus24 önemli olan sabahtan akşama kadar birarada olmak değil kaliteli vakit geçirmek. Çalıştığınız zamanın dışında çocuğunuzla daha kaliteli zaman geçirirsiniz çocuğunuza tahammülünüz de artar. Tabi son karar sizin böyle vicdan yapmanız çok normal ben de büyük oğlumu bırakıp işe gittiğimde ilk günlerde ağlamaklı oluyordum zamanla alıştım siz de alışırsınız merak etmeyin
durukus24 meayay evet ben de öyle düşünüyorum sağlıklı olan da kaliteli şekilde beraber olmak. İşte bir yıl daha evde olmak gibi bir şansım var yani bu kararı eşim biraz bana bırakıyor ben de karar alan olarak böyle bir sorumluluk alacağım için iyi düşünmek istiyorum
durukus24 kalkbircaykoy ah bu ikilem zaten ☺️ çalışırsam 3e kadar okulda olacağım o yüzden çok çok bir zaman gibi de gelmiyor bilemiyorum açıkçası ne yapacağımı
durukus24 Usnac1995 yaa keşke işte şartlar farklı olsa ve her bebiş annesinin yanında büyüse 🥲 sadece maddi konudan diyemem ama farklı sebeplerle de çalışmak istiyorum bazen. En azından 3e kadar ve evimiz yakın o yüzden vicdan yapmamaya çalışıyorum 🥲 dolu dolu geçmiş en azından 3 yaşına kadar sizin de bu da çok güzel
Usnac1995 durukus24 Evet, hiç bir detayını kaçırmak istemedim, yürümesi, dişi, konuşması… Benden önce birileri görmesin dedim🥲 Çok şükür biraz kendimizi sıkarak bu yaşa getirdik, eylülde 3 olacak ve artık sonsuza kadar çalışacağım inşallah ❤️