Kızlar 3 buçuk yaşında kızım var geçen gün doğum günü kutlaması yaparken meşale yanıyordu sanırım parçası mı dumanı mı birşeyi gözüne girdi sıçradı 3 gün önce cuma günü o günden bu güne eli hep sol gözünde hem cumartesi hemde bugün doktora götürdük ilk gün enfeksiyon dedi bugünde mikrop dedi damla yazdı ama eli hep gözünde neden böyle yapıyor korkudan mı sizce yoksa batıyor diyor ondan mı açamıyor içi de kıpkırmızı suyla yıkadılar ilk gün açtı ama geri kapattı hala o gözünü hiç açmıyor 3 gündür 🥺🥺🥺 bilmiyorum niye böyle geçer mi??????