kivitoannesii Merhaba, benim de 12 gün gecikti. 10.gün test yaptım (Nimo marka) silik çıktı, koşa koşa kan verdim ve çok şükür gebe değilim. Sanırım mevsimsel (gerçi ben kum da döküyormuşum) ve düzene girer inşallah. 😄 bu arada kız kardeşim bu değerle hamile kalmıştı. Daha doğrusu şöyle oldu, sonrasında ikinci kanda yükseldi Beta ama sizin epey geçmiş gününüz. Siz bir test daha yaptırın birkaç gün sonra.